USługi ceremeo
Szukasz systemu dla siebie?
W CEREMEO znajdziesz moduły, których szukasz.
Moduł klienta
Właściwa analiza zadań, kontrola nad procesem sprzedaży oraz pełna historia kontaktów pozwala łatwo i sprawnie automatyzować działania i zwiększać efektywność pracy.
- Dane, pliki oraz historia klienta
- Zadania, kalendarze, statusy, ofertowanie
- Historia komunikacji: rozmowy, sms, maile
- Statystyki, raporty, lejki sprzedażowe
Moduł płatności
Automatyczne wysyłki prewindykacyjne, ponaglenia, wezwania podnoszą spłacalność o min. 15%. Stan płatności kontroluje się sam.
- Generowanie faktur
- Integracja z programami księgowymi
- Weryfikacja płatności
- Automatyczna windykacja (sms / mail / tel)
Moduł klienta
Nowoczesna platforma, która łączy dostępne kanały komunikacji z klientami. Łatwo się skaluje, a dzięki elastyczności obniża koszty komunikacji z klientem.
- Tagowanie i oznaczanie działań
- Grupowanie i segmentacja klientów
- Automatyczne i masowe wysyłki
- Komunikacja SMS / Mail / MMS / Push / Telefoniczna
Produkty / sprawy
Wszystkie informacje o sprzedawanych produktach, prowadzonych sprawach w jednym miejscu. Automatyczne tworzenie spraw, np. na podstawie raportów BIK czy innych działań.
- Generowanie umów, dokumentów, pism
- Integracja podpisów elektronicznych, eDoręczeń
- Statusowanie, procesowanie spraw i sprzedaży
- Wdrożenie szablonów i modeli językowych (AI)
Moduł organizacji
Odwzorowanie struktury firmy, podział ról oraz prowizje czy rozbudowane statystki pozwalają na pełny wgląd w pracę działu sprzedażowego.
- Tworzenie zespołów, oddziałów, teamów sprzedażowych
- Struktury prowizyjne (w tym MLM) i rozliczenia
- Dynamiczne stawki i rodzaje prowizji
- Role, stanowiska i poziomy uprawnień
Moduł kontrachentów
Dostęp do określonych informacji z systemu dla innych firm, podmiotów czy pośredników przyspiesza realizację zadań oraz zwiększa kontrolę nad przebiegiem procesu.
- Indywidualny panel dla zewnętrznych podmiotów
- Statusowanie i uzupełnianie danych klientów
- Informacje o rozliczeniach, faktury i dokumenty
- Tryb pośrednika, kancelarii, produkcji
Moduł CallCenter
Zwiększ satysfakcję klientów (nawet o 28%) wspomagając się nowoczesnymi technologiami. Kontroluj rozmowy i optymalizuj proces obsługi klienta.
- Niespotykany czas reakcji na leada (17s)
- Aplikacja mobilna lub technologia Voip
- Analiza mowy i emocji, speech-to-text
- IVR, Predictive dialer, skrypty rozmów
Co daje korzystanie z automatyzacji CEREMEO?
Dzięki automatyzacji i wdrożeniu systemu CRM
Callcenter jest w stanie reagować szybko. Jak szybko?
Dzięki automatyzacji i wdrożeniu systemu CRM
Callcenter jest w stanie reagować szybko. Jak szybko?
Czy CEREMEO jest dla Ciebie?
Nasi eksperci zbadają Twoje potrzeby, przeprowadzą analizę
i poprowadzą przez wdrożenie systemu tak by jego zaawansowane funkcje wpłynęły na rozwój Twojej firmy.
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 RAE
Dzięki automatyzacji i wdrożeniu systemu CRM
Czas reakcji rozmowy tel 17,5 sekundyCallcenter jest w stanie reagować szybko. Jak szybko?