CRM: Twoje centrum zarządzania

Automatyzuj zadania, kontroluj procesy i oszczędzaj czas.
Wybierz, obszary do usprawnienia:

Obsługa klienta
Rozliczanie leadów
Zarządzanie produktami
CallCenter
Obieg dokumentów
Kampanie mall / sms
Automatyczne pisma
Faktury i windykacja
Podpisywanie umów
Rozliczania i prowizje
Struktury i procesy sprzedażowe
Integracje / API
Inna

USługi ceremeo

Szukasz systemu dla siebie?

W CEREMEO znajdziesz moduły, których szukasz.
Logo ceremeo

Moduł klienta

Właściwa analiza zadań, kontrola nad procesem sprzedaży oraz pełna historia kontaktów pozwala łatwo i sprawnie automatyzować działania i zwiększać efektywność pracy.

Logo ceremeo

Moduł płatności

Automatyczne wysyłki prewindykacyjne, ponaglenia, wezwania podnoszą spłacalność o min. 15%. Stan płatności kontroluje się sam.

Logo ceremeo

Moduł klienta

Nowoczesna platforma, która łączy dostępne kanały komunikacji z klientami. Łatwo się skaluje, a dzięki elastyczności obniża koszty komunikacji z klientem.

Logo ceremeo

Produkty / sprawy

Wszystkie informacje o sprzedawanych produktach, prowadzonych sprawach w jednym miejscu. Automatyczne tworzenie spraw, np. na podstawie raportów BIK czy innych działań.
Logo ceremeo

Moduł organizacji

Odwzorowanie struktury firmy, podział ról oraz prowizje czy rozbudowane statystki pozwalają na pełny wgląd w pracę działu sprzedażowego.
Logo ceremeo

Moduł kontrachentów

Dostęp do określonych informacji z systemu dla innych firm, podmiotów czy pośredników przyspiesza realizację zadań oraz zwiększa kontrolę nad przebiegiem procesu.
Logo ceremeo

Moduł CallCenter

Zwiększ satysfakcję klientów (nawet o 28%) wspomagając się nowoczesnymi technologiami. Kontroluj rozmowy i optymalizuj proces obsługi klienta.

Co daje korzystanie z automatyzacji CEREMEO?

Dzięki automatyzacji i wdrożeniu systemu CRM
Callcenter jest w stanie reagować szybko. Jak szybko?

Czas reakcji rozmowy tel 17,5 sekundy

Dzięki automatyzacji i wdrożeniu systemu CRM
Callcenter jest w stanie reagować szybko. Jak szybko?

Czas reakcji rozmowy tel 17,5 sekundy

Dzięki automatyzacji i wdrożeniu systemu CRM
Callcenter jest w stanie reagować szybko. Jak szybko?

Czas reakcji rozmowy tel 17,5 sekundy

Przykładowe wdrożenie CEREMEO

Automatyzacja kancelarii prawnych

Czy CEREMEO jest dla Ciebie?

Nasi eksperci zbadają Twoje potrzeby, przeprowadzą analizę 
i poprowadzą przez wdrożenie systemu tak by jego zaawansowane funkcje wpłynęły na rozwój Twojej firmy.

Aby zapewnić najlepszą jakość usług serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies). Opuść stronę lub usuń ciasteczka jeśli nie zgadzasz się z naszą polityką prywatności.

© 2023 Wykonanie RAE Wszelkie prawa zastrzeżone