Innowacyjny system CRM

w kancelarii prawnej

image(1)-scaled

optymalizacja działań

Więcej czasu, większy zysk + lojalni klienci

Zastosowanie systemu CRM w kancelarii prawnej stanowi kluczową strategię w celu zoptymalizowania działań, podniesienia standardów obsługi klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

0

Obsłużonych klientów

0

Optymalizacji procesów

0

Minut rozmów

Moduł podstawowy

Moduł przyjmowania danych, zarządzania kampaniami i endpointami API

Moduł umożliwiający przyjmowanie lead’ów do systemu CEREMEO. Pozwala on generować unikalne kampanie i tokeny w celu rozróżnienia źródeł pozyskania klientów i wyznaczenia tych o najlepszej i najgorszej jakości. Wraz z modułem dostarczana jest dokumentacja API dzięki której partnerzy współpracujący z kancelarią mogą dostarczać lead’y bezpośrednio do systemu przyspieszając w ten sposób czas reakcji na zgłoszenie klienta.

Masz pytania ?

Skontaktuj się z nami

Moduł umożliwiający dostęp kancelariom do określonych obszarów systemu i pozwalający określać status prowadzonych spraw.


    sassico testimonial image

    Wiktor Zamorski

    Prezes, biznes prywatny

    Firma Ceremeo to prawdziwy ekspert w dziedzinie CRM. Ich system nie tylko spełnił, ale przekroczył nasze wymagania. Dzięki Ceremeo zyskaliśmy pełną kontrolę nad naszymi interakcjami z klientami, co przyczyniło się do wzrostu efektywności i zadowolenia klientów.

    sassico testimonial image

    Joanna Wiśniewska

    Analityk ds. Finansów

    Integracja Ceremeo z innymi narzędziami w mojej firmie sprawiła, że procesy biznesowe stały się bardziej zsynchronizowane. To znacząco zwiększyło efektywność pracy zespołu i usprawniło wymianę informacji.

    Chcesz uzyskać więcej informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem.

    Aby zapewnić najlepszą jakość usług serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies). Opuść stronę lub usuń ciasteczka jeśli nie zgadzasz się z naszą polityką prywatności.

    © 2023 Wykonanie RAE Wszelkie prawa zastrzeżone